Vážený zákazník,

ďakujeme Vám, že ste si zakúpili výrobok od spoločnosti Dell. Venujte prosím pozornosť nasledujúcim informáciám. Upozorníme Vás na niekoľko skutočností a poradíme Vám ako postupovať v prípade reklamácie zakúpeného zariadenia.

Na zakúpené zariadenie sa vzťahuje záruka v lehote 24 mesiacov (niektoré modely majú záruku 36 mesiacov – viac na dodacom liste produktu) odo dňa zakúpenia s garantovanou opravou na Vami určenom mieste. Záruka na batériu je 12 mesiacov odo dňa zakúpenia.

V prípade poruchy zariadenia prosím kontaktujte linku technickej podpory spoločnosti Dell v pracovný deň do 16:00 na telefónnom čísle: +421 2 57 50 83 03 Po spojení s operátorom linky technickej podpory je potrebné uviesť sedem miestny kód – Service Tag, ktorý sa nachádza na spodnej strane zariadenia.

Po overení zariadenia operátor prevedie identifikáciu poruchy a v prípade potreby zabezpečí vyslanie servisného technika spolu s potrebným náhradným dielom priamo na požadovanú adresu. Technik Vás bude pred príjazdom na miesto určenia telefonicky kontaktovať a upresní čas opravy.

Týmto sa minimalizuje čas potrebný na opravu a nehradíte žiadne dodatočné náklady potrebné napr. na dopravu k predajcovi.

Veríme, že budete so zakúpeným zariadením spokojný a bude Vám slúžiť k maximálnej spokojnosti.